Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 15 iulie 2016

Reflexii în Oglinda

Bocșarii din Odorheiul Secuiesc

Fotograf Eduard Gutescu

     "De multă vreme imi doream să realizez o documentare la cărbunari.
A trecut mai mult de un an de când caut acești oameni care trăiesc printre nori de fum. In tura foto din ținutul secuiesc am intrat in vorbă cu un cioban care mi-a povestit viața lui si pe unde a lucrat cu ani in urmă. Din vorbă in vorbă mi-a dezvăluit ca a lucrat si el la Bocșa . In această zi nici prin cap nu imi trecea că voi ajunge să găsesc atât de usor ceva ceea ce căutam de mai mult timp. Imre  Bácsi la lucrul de zi cu zi."
(Eduard Gutescu)



Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"
Te invit să te înscrii

7 comentarii:

  1. Fotografia este deosebita. Dar omul ce zice oare...?
    Weekend frumos, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foaaaarte faina foto! "Gaura" din nori pare ca absoarbe fumul, sa-i pastreze soarelui stralucirea.
    Weekend minunat iti doresc sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Bocșari sunt Locuitori din Bocșa!
      O seara buna !

      P.S.Am adaugat textul Fotografului pt a se intelege mai usor.

      Ștergere

>