Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 12 septembrie 2014

Reflexii în Oglinda

Obiecte realizate manual din scoici. 

Lampi in format din flori de trandafir ,  realizate din cochilii de scoici

 scaune si masa  încrustate manual cu scoici


 Rame de oglinzi frealizate manual din scoici

Lampi in format din flori de trandafir ,  realizate din cochilii de scoici

cutii de bijuterii frealizate manual din scoici





Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"

Te invit să te înscrii


10 comentarii:

  1. Aceasta e... vinerea fara cuvinte! :)
    Sunt superbe obiectele! Casetele de bijuterii imi plac cel mai mult!
    Minunat sfarsit de saptamana sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. toate îmi plac! pe toate le vreau acasa la mine! wow... ce design! superbe obiecte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfecte pentru un hotel de "n" stele în zona tropicală :)
    O zi frumoasă, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea si eu o casetutaaaa...:)
    sunt atat de minunat stralucitoare, te vrajesc si te incanta in acelasi timp...ma gandesc cata migala necesita astfel de frumuseti...

    multumesc Sorin pentru inscriere, ai fost dragut ca intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu, care am oroare de plastic și imitații, sunt cu atât mai încântată că s-a folosit un material natural, scoicile. Iar sideful acestora reflectă foarte frumos lumina. Mulțumesc pentru înscriere, să ai o zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt splendide,toate îmi plac!
    Un weekend excelent să ai,SoriN!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multa munca, dar rezultatul rasplateste efortul depus!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multa rabdare si indemanare trebuie sa ai sa poti realiaza ceva atat de frumos :)
    Un weekend frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cata munca trebuie sa fi depus pentru un singur obiect...nici nu vreau sa imi imaginez, dar arata tare frumos:)

    RăspundețiȘtergere

>