Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

luni, 14 aprilie 2014

✰ ♪°★ Meloman pentru o zi .✰♫°✰


.

"A canta este cu adevarat un alt fel de a respira."

Rainer Maria Rilke







Chris Norman - I'll meet you at midnight

Recomandare Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

Te invit să te înscrii










8 comentarii:

  1. superba melodie
    genul asta de muzica il mai ascult pe radio gen Magic fm
    melodioasa, antrenanta... iti ajunge la suflet
    o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am mai ascultat de mult. Foarte sensibil!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult aceasta piesa!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. E super piesa Felicitari pt alegere!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place mult Chris N.!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am inceput sa fredonez dinainte de a da play, de cum am vazut titlul melodiei! Asta spune tot! :)
    Felicitari pentru alegere!

    Cele bune, SoriN!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa, mie imi aduce aminte de copilarie, o aveau ai mei pe caseta si o ascultam in concedii :D

    RăspundețiȘtergere

>