Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

joi, 15 august 2013

Reflexii în Oglinda

  
În copilărie doreşti totul, în tinereţe şi la maturitate ceva anume, la bătrâneţe nimic. 
- Lev Nicolai Tolstoi

  Un copil devine adult atunci când îşi dă seama că are dreptul să şi greşească şi că nu trebuie să aibă întotdeauna dreptate.
 Thomas Szasz


Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"
Te invit să te înscrii

23 de comentarii:

  1. o fotografie ca un poem si un citat pe masura! superba postare!
    Un start în weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Ma bucur ca a placut alegerea mea!
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Ce frumos a fost citat! Îmi place tare mult! M-ai liniștit: încă mai sunt copil...:)
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa fotografie! Este prima data cand particip si sper sa devina o traditie si pt mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce reflexie... răcoritoare! Cu aşa zile călduroase, să tot stai pe maulul apei şi să te răcoreşti...
    O zi frumoasp, dragă Sorin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Reflexia vorbeste cat o mie de cuvinte!....

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa fotografie,dar il contrazic pe Tolstoi.Eu mereu vreau ceva.O seara buna,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca toti ne dorim cate ceva pana la sfarsitul vietii!
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  7. :) Vesnic ramanem copii... E o frumoasa reflexie a sufletului :)
    O seara placuta, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sufletul ne este vesnic verde...
      Mereu ne vom bucura la o ciocolata, la primii fulgi de nea, dar si la cadourile ce le despachetam de Craciun..
      Ne maturizam,gandim mai profund,dar,tot copii ramanem..
      Multumesc pentru apreciere!
      Weekend placut îti doresc!

      Ștergere
  8. Altfel spus: desi totul e in schimbare mai exista ceva ce poate ramane neschimbat. Sau, poate, nu? :)
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos.De câte ori nu mi-am "proptit"(sprijinit) si eu gândurile pe marginea bãncii si mi-am adâncit privirile ín neant.O seara frumoasã.:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce nostim ! In reflexie este altcineva, o femeie cu rochie albastra si sandale negre ! Super ! I se oglindesc gandurile ?...

    P.S. In alta ordine de idei, te rog frumos sa ma scuzi ca am omis ieri sa ma inscriu aici si sa pun linkul in articolul meu. Si multumesc mult cui m-a inscris !

    RăspundețiȘtergere
  11. M-a intristat putin. Baietelul care a ramas mereu un pusti in sinea lui... dar peste care au trecut multi ani... Deh, asta e realitatea...

    RăspundețiȘtergere

>