Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 19 iulie 2013

Reflexii în Oglinda


Deşi pe internet prezenţi,
Originile nu ne cruţă,
Căci suntem încă dependenţi
De vechea coadă de maimuţă.


epigramă de Costel Stancu

.
Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"
Te invit să te înscrii

24 de comentarii:

  1. Bina dimineata! :) M-a bine dispus mutrita asta simpatica, si tocmai ma pregateam sa accesez tabelul de inscriere cand am observat ca m-a inscris deja. :-D Iti multumesc! Ieri am picat de somn inainte de ora 12 noaptea.
    Cand eram copil urmaream setialul Daktari si tare imi foream sa am o Judy ;) Sincera sa fiu, chiar si acum mi-as dori :)
    O zi faina si un start bun in weekend iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Carmen!
      Da,si eu imi amintesc de serialul Daktari ,ne adunam in fata televizorului cu mult inainte de a incepe!
      Nu pot spune ca mi-am dorit o maimuta ,dar iubesc mult animalele,in deosebi cateii si caii!
      Multumesc frumos ,o seara frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  2. Ooooo.. sorry pt. greseli! Scriu de pe tel. mobil :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Stramosul din imagine este tare dragalas, merita sa apara la Reflexii in Oglinda !
    Sa ai zile frumoase, Sorin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Zina!
      Weekend plin de zâmbete iti doresc!

      Ștergere
  4. Îmi amintesc că am văzut și la grădina zoologică o maimuțică distrându-se cu o oglindă. Se pare că e pe gustul lor! Simpatică foc! O zi frumoasă, Sorin! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E sfioasă şi delicată, ca o prinţesă!
    Zi frumoasă, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mã bucur cã te-am încântat !Duminica placuta îti doresc!

      Ștergere
  6. Ce-o fi in mintea lor cand se vad in oglinda?:)
    E o dragutica de maimutica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut un documentar, mai demult dar pur si simplu nu mai tin minte. ..... Nu văd nicidecum "pe cel din oglinda", adică o maimuta reală.
      O seara frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  7. Imi pare ca se admira :)
    E tare simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt eu frumușel dar cam păros, ce spuneți?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate rezolva ,cu parul dar sigur nu ar mai fi la fel de frumusel!:)
      Multe salutari!

      Ștergere
  9. Ce par are, zici ca e aura! Cred ca e si ea uimita de ce vede in oglinda...

    RăspundețiȘtergere
  10. E tare draguta mica maimutica!
    O seara frumoasa Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu mi-as dori o astfel maimutica ,e tare simpatica!
    Deosebita reflexie ai ales!
    O saptamana rodnica iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

>