Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 7 iunie 2013

Reflexii în Oglinda


.

Este mai senin de când
Vise de-mplinit nu are
Şi le-a rezolvat pe rând,
Renunţând la fiecare.

După nişte vise stranii
Luă arma din rastel
Şi de nu ghiceşti urmarea,
Pune mouse-ul pe poză
Să vezi ce a mai rămas !!



Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"

Te invit să te înscrii
Loading InLinkz ...




31 de comentarii:

  1. fotografiile sunt excelente, mai ales a doua!impresionant! :)
    O zi de vineri cat mai agreabila iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos !
      Un sfârşit de săptămână frumos îţi doresc deasemenea !

      Ștergere
  2. Bune cuvinte, plus ca eu sunt pasionat de arme cu luneta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt pasionat de arme în general , tatăl meu a avut puşcă de vânătoare , deşi am tras de foarte multe ori doar anumit vânat am putut împuşca (nu m-a lăsat inima în multe cazuri )

      Ștergere
  3. Îmi place cum se schimbă imaginea în momentul în care dai click pe prima, a doua fiind fascinantă. Frumoasă realizare! O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-am încântat şi mulţumesc frumos !
      Un sfârşit de săptămână frumos îţi doresc şi eu !

      Ștergere
  4. Bine că s-a multumit să impuste doar reflexia in oglinda ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi uite-aşa a scăpat de reflecţia sinistră , împuşcând reflexia !

      Ștergere
  5. De fiecare data scjimbi tabelul de inscriere!
    De data asta nu merge, eu nu ma pot inscrie! Sorry!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu eu îl schimb , ei îl schimbă şi eu trebuie să îl iau aşa cum este , crede-mă şi eu mi-am bătut capul cu instalarea noului aspect . Am încercat să te înscriu şi a funcţionat din prima , nu pricep de ce la tine nu a mers , probabil ceva temporar .

      Ștergere
  6. Interesantă reflexie ...sau reflecție?! Să scapi de vise frumoasă formulare, iar cea de-a doua imagine este superbă. Oare l-a împușcat pe cel care visează mereu? :)

    O zi frumoasă, Sorin, și un weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos ! eu zic că mai degrabă visele le-a împuscat !

      O zi frumoasă desemenea !

      Ștergere
  7. Bună SoriN!
    Superbă poza a doua!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MUlţumesc frumos Elena !

      Un weekend frumos îţi doresc şi eu !

      Ștergere
  8. Nu reuşesc să mă înscriu! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a rezolvat :)
      dar te rog explică-mi ce se întâmplă ca să remediez pentru data viitoare .

      Ștergere
    2. :) Se încarcă datele foarte greu, probabil şi din cauza netului.

      Ștergere
  9. Îmi plac versurile, se potrivesc de minune stării mele de spirit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poţi proceda asemeni personajului , mai greu e cu rastelul :)

      Ștergere
  10. Imi place cea de-a doua imagine cu oglinda. Un week-end linistit!

    RăspundețiȘtergere
  11. E genial. Am citit versurile si am pus mouse-ul si Bang, apare o reflexie superba. M-ai lasat fara cuvinte. Bravo.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa fim mai linistiti renuntand la vise?
    Nu putem sti, e greu sa renuntam chiar la toate...
    Frumoasa ideea :)
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pasarea ...malai viseaza,chiar si la mine in postare.:))
    Baietii au visele lor,fetele implinirile lor.:)))

    Visul tau nu s-a spart,s-a transformat in mai multe.:))
    Eu asa am vazut!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iluziile ,ne incanta si ne fac rau in acelasi timp!
    Weekend de vis !

    RăspundețiȘtergere
  15. Am tras cu pusca cu luneta numai in armata. La vanatoare n-am fost decat simplu spectator. Nu ma lasa inima sa impusc animale. :)

    RăspundețiȘtergere

>