Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 31 mai 2013

Reflexii în Oglinda

  Designerii scot pentru fiecare sezon alte propuneri de vestimentaţie, care ajung în cele din urmă să fie purtate pe străzi. Însă ce te faci atunci când simţul pentru modă este exgerat sau efectiv nu ai acest simt.
  Există foarte multe explicaţii pentru care a  ieşit îmbrăcat aşa pe stradă, concluzii pe care v
ă las pe voi să le trageţi, eu doar   am vrut să vă aduc zâmbetul pe buze.


.

Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"


Te invit să te înscrii





17 comentarii:

  1. Oh, my God! Chiar penibil ...sau jenibil ...Nu mai știu ce e moda- veșminte extraterestre sau eleganță, bun simt, clasă?!

    Oricum cu zâmbetul ai reușit: prima dată chiar nu mi-am dat seama că e bărbat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt uimit că am ajuns printre primii, reflectând ... graba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Strada a devenit un circ. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dezgustator ! Asta nu e moda, e tacaneala, pur si simplu. Sau si mai rau...

    RăspundețiȘtergere
  5. Extrapolând din geografie martorul de eroziune, domnul din imagine poate fi un martor de toleranţă ...
    Incitant subiect! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Omul nu s-a putut hotărî cu ce să se îmbrace şi a ales o bucată din fiecare :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare rau dar eu nu-l consider nici jenant nici penibil! In spatele fiecarui personaj îmbracat asa se ascunde o drama, o tragedie, o boala. Daca avea chef de circ se ducea la circ, dar acest om are nevoie de atentie. Aici se spune " Fiecare casa are crucea ei" Si sa nu uitam, cateo data societatea te tampeste!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna dimineata tuturor! Buna dimineata gazdei, Sorin!
    Fotografia prezentata aici a incat discutii, nu gluma! :)
    Eu cred ca tipul juca într-un film...
    O zi minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. etnobotanice? :) alta explicatie nu-mi imaginmez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Incerc sa fiu cat mai deschisa, si sa cred ca exista explicatii logice si sanatoase pentru asa ceva, dar....

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu cred că e vorba de modă aici, e altceva...
    O zi bună, Sorin! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am idee de ce s-a imbracat asa, dar nu e un fitecine, e ceva controlat, sunt sigura. Nici nu stiu daca trebuie sa ma intreb. Mie imi place spectacolul strazii si cu cat e mai divers e mai interesant. :)
    Ma amuza mult figura femeii din reflexie. Pare foarte mirata, si-a rupt gatul privind :))
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu reusesc sa-mi dau seama de ideea acestei tinute care rupe gura targului si totusi n-o consider un model de urmat. Dar reflexia spune multe. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Lasă-mă cu designerii. Designerii care sunt de multe ori homosexuali și inventează haine prin care își bat joc de femei. Ce-i moda? Ceea ce se demodează...

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesantå alegerea ta, o reflexie normalå, inså tipul este cool :-) Pårerea mea: aparentzele nu trebuiesc judecate :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca-l invidiez pentru ceva pe domnul din imagine atunci sunt tocurile cu care, pare-se ca n-are nici un fel de problema!!!!

    RăspundețiȘtergere

>