Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 25 mai 2013

Happy weekend

 Si pentru că e weekend ,am să te trezesc usor, să zâmbesti la o cafea ,savurând "Happy weekend" de azi!.


Un clip ce merită svurat până la capăt!

 

* * *

Zâmbete de weekend


O profesoară nouă încearcă să predea lecţii de psihologie unor  copii:
Cine crede că e prost, să se ridice în  picioare!
După citeva secunde, se ridică în  picioare Bulă.
Poţi să ne spui de ce crezi că eşti prost?
Nu sunt prost, doamnă, dar îmi  părea rău să staţi în picioare numai dumneavoastră...




  După ce loveşte un pieton, maşina îşi continuă drumul încă vreo 10 metri... Şoferul scoate capul pe fereastră şi ţipă:
- Fii ba atent!!!
 Pietonul se ridică repede, speriat, impleticindu-se şi întreabă:
- De ce, dai înapoi?



Două vecine se ceartă la gard:
-Nenorocito ce eşti ! Barbatu-meu iar a dormit la tine în noaptea asta  !
Cealaltă îi răspunde:
-Poate la tine doarme ! La mine stă treaz !



* * *
Un weekend magic pentru fiecare, cu bucurii si impliniri!




"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 20."

14 comentarii:

  1. Impresionant cum lebedele hranesc pestii! :)
    Mi-am amintit ca ai mai publicat un clip asemanator , http://fewstuff.blogspot.ro/2011/10/life-in-picture_30.html
    La fel de impresionant !
    Weekend placut deasemenea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenia dintre diferite specii poate fi chiar deosebita. Eu aseara am postat ceva asemanator între o pisica si trei ratuste!(http://minnieme22.blogspot.nl/2013/05/mama-adoptiva.html)
    Exceptional videoul ales!
    Un weekend minunat, Sorine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos clip!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Numai profesoară nouă să nu fii! Mai bine pieton! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia să-l întreb eu pe Horthy când mai îmi apar semne inexplicabile pe faţă :D
    Filmuleţul cu lebedele şi peştii e impresionant.

    RăspundețiȘtergere
  6. Biata profesoara! I-as recomanda sa stea la catedra, pe scaun ;) :))
    Filmul e extraordinar. In primul moment m-am gandit ce poate fi...cand am ramas uimita vazand cum lebada hranea pestii. Generozitate si prietenie...ambele, cred. Splendid moment!
    Happy weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie sa-mi dai pisica, ca eu asa vreau sa ma trezesc, nu cu telefon desteptator.
    HW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa ceva inca nu am vazut :))Pe cat de amzant este, pe atat de impresionant :))

    Seara frumoasa sa ai !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pisica îmi place și mie, lebedele te impresionează ....iar la glume, nu prea ai ce face ...în afară de a râde cu gura până la urechi :*

    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma lasi?!!! Pasarile acelea chiar hranesc pestii? Am trait s-o vad si pe-asta...Ce bine o fi sa dormi pe un pat de flori. La propriu nu in poezie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant ca de obicei, si funny. Sa ai un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Să si parte de o duminică liniştită şi relaxantă.

    RăspundețiȘtergere

>