Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 2 noiembrie 2012

Reflexii în Oglinda

Doar natura!
 

Bonsaiul din apele lacului Zânelor, aflat în apropiere de insula Vancouver din Canada. 



foto: Ireena Worthy



Recomandare
Dacă doresti sa participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"


Fosile5.Carmen Pricop9.Foto de inginer
2.Blind Love6.Minnie10.Anda
3.IULISA7.anastasia

4.Blue words8.Lumea lui Alexandru
 

22 de comentarii:

  1. Foarte fain bonsaiul!

    Ti-a adormit nevasta pe pijama si n-ai vrut s-o deranjezi?........
    Sau chestia asta cu reflexiile incepe in mod obisnuit vineri la jumatatea zilei si am fost eu prea grabit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti cumva pe aproape , în sensul că soţia mea într-adevăr este în pijama şi eu sunt cu ea , diferenţa este că sunt în Târgu Mureş unde am internat-o , acesta fiind şi motivul pentru care nu am fost astăzi punctual şi deloc pe-aici în ultima săptămână .

      Astăzi , o prietenă bună a mea a publicat pentru mine dar probabil nu a avut timp s-o facă mai devreme .

      Îmi cer scuze tuturor pentru ne-punctualitate .

      Ștergere
    2. Imi pare rau pentru voi!
      Sper sa se faca bine cit mai repede posibil si sa va reluati viata normala.
      Daca pot fi de vreun ajutor,nu ezita!
      Sa va fie bine!

      Ștergere
    3. Mulţumesc frumos pentru urări şi ofertă .

      Ștergere
  2. Bună SoriN!
    Superb bonsaiul tău!
    Sănătate multă soției!
    Un weekend liniștit vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Elena!
      Weekend de poveste iti doresc si eu!
      Sarut mana!

      Ștergere
  3. Superb micutul bonsai! Nimic nu poate intrece in maiestrie natura.
    Multa sanatate sotiei!
    Eu am inteles ca se intampla ceva. N-ai publicat nimic de-o saptamana...stiam ca ceva probleme sunt. Imi pare rau ca din acelea de sanatate.
    O seara buna si linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc elly,pentru intelegere si pt urari!
      Un sfarsit de saptamana cat mai reusit !

      Ștergere
  4. Natura e uimitoare, micul bonsai -viata dupa moarte!
    Deosebita alegere !
    Ganduri bune si sanatate sotiei cat si acelei persoane de care ai amintit!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cerasela, pt urari!
      O seara senina îti doresc si eu !!

      Ștergere
  5. Frumoasă fotografie, frumoasă întâmplare în natură! Un sfârşit de săptămână frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te salut Carmen!
      Multumesc pentru apreciere, Duminica placuta îti doresc si eu!

      Ștergere
  6. Ii doresc Iulsei multa sanatate si refacere grabnica iar tie multa putere si rabdare sa ai grija de ea!

    RăspundețiȘtergere
  7. fotografia postată de tine îmi amintelte de filmul "Primăvara, vară, toamnă, iarnă şi iar primăvara..", dacă-mi amintesc bine titlul.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Întâi de toate, vă doresc amândurora multă multă sănătate şi bucurie!

    Foarte frumoasă poza! Natura este minunată, întotdeauna fascinantă!

    Numai bine, Sorin şi Iulisa! :-)
    Bine să fie şi tuturor celor ce trec pe aici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te salut, Alex!
      Multumesc pentru aceste rânduri! Toatã stima!
      Weekend plin de veselie!

      Ștergere
  9. Multa sanatate sotiei!
    Frumos bonsai !
    Postasem la vechea "Reflexie"...rectificat acum !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un foarte mare multumesc !Toatã stima!
      Calde salutari desemenea !

      Ștergere
  10. Uimitor cum natura revine mereu la viata!
    Buna alegere,o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nice post, things explained in details. Thank You.

    RăspundețiȘtergere

>