Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Happy weekend



Bolta de viţã cocleşte
şi ninge frunze de aramã
ce cad lovindu-mã în suflet
şi aruncându-mã în iarna.


 Toamna a căzut,
Peste parcul mut.
Tainicule dor,
În zadar te alint.
Trandafirii mor.
Visurile mint.

Toamna trece acum.
Învelită în fum.
Unde-i de argint
Glasul ei sonor?
Trandafirii mor.
Visurile mint.
Toamna mi te ia,
Vis stingher, cu ea.
Lacrimă de dor
Strop de mărgărint.
Trandafirii mor.
Visurile mint.

Al.O.Teodoreanu  




 
 pregatiti de iarna



 

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 35

14 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt imaginile de toamna iar poezia e atat de sensibila.
    "Pregatititi de iarna" :)))
    Imaginile sunt excelente. Perfecte.
    Imi plac si micile pufosenii, si ariciul si Chip&Dale coborati din desene animate parca. ;) Furnicile mi-au adus aminte de reclama aceea cu furnica...la o banca, ceva... Cred ca astea duc banii la banca lor :) Sigur, e un photoshop dar ideea e grozava. Mi-a placut mult postarea!
    Happy Weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. hărnicuţe furnicuţe! :)
    interesantă postare, şi veselă şi tristă....
    o seară plăcută, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SoriN, am un dar pentru tine... te aşteaptă de câteva zile...
      http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2012/11/daruri-in-dar.html#comment-form

      Ștergere
  3. frumoasa poezie! "Bolta de viţã cocleşte şi ninge frunze de aramã"...

    Pisicutii, îi vreau eu, ca vad ca tare inghesuiti stau acolo :)) ce scumpi sunt! iar furnicile, sper ca au adresa mea... le astept cu drag! ;))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pisoii si veveritele sunt de mare exceptie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce poate fi mai frumos şi mai rătăcitor,
    Decât dorul călător? :)
    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))))) bine ca nu avea mai multe elemente caloriferul ala :D invazie, nu alta! Place si poza cu veveritele :D :D :D

    RăspundețiȘtergere

>