Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 17 august 2012

Reflexii în Oglinda


 

    Zi de zi treci pe langă zeci de oameni, citesti  in ziar sau pe internet despre ei. Ii simti, auzi si te ating intr-un fel numai aceea cu care impărtăsesti valori si poate chiar idealuri comune.  Rezonezi cu ei si ti se confirma ca schimbarea in cei din jur incepe cu tine insăti. Si aceasta este o stare pe care vrei sa o mentii, izvorul tău secret de energie.
    Tu ce vezi in oglinda ta?



Dacă doresti sa participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai vazut in oglinda ta ,(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la "Reflexii in Oglinda"!


1.IULISA    2.geanina


18 comentarii:

  1. Buna Sorin!
    Imi pare rau ca nu pot participa la provocarea ta ,pentru ca eu inca nu am un blog personal ,mi-ar fi facut mare placere sa particip dar nu am cunostintele necesare pentru a administra tehnic un blog.
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si totuşi nu este mare lucru sa intreţii un blog mai ales daca alegi una din platformele gratuite pentru ca in mare parte te ajută . Poţi deasemenea cere ajutor sau sfaturi cuiva din cercul tău de prieteni virtuali . În profilul tău am văzut că eşti pe blogger din mai 2012 , cum aşa ? , de ce scrie aşa ?

      Ștergere
  2. Imi plac astfel de fotografii!
    Mi-a facut placere!
    Un weekend perfect pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. e fantastica imaginea :).
    nu sunt foarte pregatita insa promit data viitoare :P
    zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună SoriN!
    Foarte frumoasă imaginea!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Interesanta propunere de weekend. Lumea vazuta prin oglinzile fiecaruia. :)

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. ...o inima care taie ganduri...si adesea un chip incruntat, poate muscat de necunoscutele zilei...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai o leapsa la mine pe blog, e mai dificila , m-as bucura s-o preiei :)

    RăspundețiȘtergere
  9. excelenta fotografie! si eu obisnuiesc sa fotografiez oglindirile :) Imaginile sunt fascinante!
    Din pacate, saptamâna aceasta nu pot participa, pentru ca exact acum doua zile am folosit într-o postare ultimele mele capturi în oglinzi - trei la numar (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/08/bun-regasit.html). As putea face trimitere spre blogul tau, dar stiu ca retroactiv, nu are nici un farmec.
    Deci... voi participa cu placere la urmatoarea editie. Imi place provocarea!
    sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos cadru! Pacat ca nu am poze cu reflexii in oglinda ca sa pot participa.
    Salutari din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
  11. oglinzile sunt porti catre alte universuri...mi-ar placea sa particip...

    RăspundețiȘtergere

>